כיצד לבחור מכונת קפה אוטומטית למשרד

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL
בחירת מכונת קפה אוטומטית למשרד מחליפה בשנים האחרונות את פינת הקפה המיתולוגית שהייתה קיימת בעבר. אם הפינה הזאת כללה כמה וכמה צנצנות של קפה מסוגים שונים יחד עם מרכיבים אחרים, הרי שהיום המצב שונה לגמרי. הכנת הקפה מתבצעת באמצעות מכונה איכותית, תוך אפשרות להתאמת מגוון סוגי הקפה הקיימים לטעם הספציפי של העובדים במשרד. מהם היתרונות של מכונת קפה על פני פינת הקפה הישנה? מהם היתרונות של מכונת קפה Dr Coffee F11 על פני מכונות קפה אחרות בשוק?

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

פינת קפה או מכונת קפה

פינת הקפה הישנה והטובה הייתה ועודנה מקום המפגש האולטימטיבי בין כלל העובדים במשרד. העדר הרשמיות הנהוג בפינת הקפה וההסכמה השקטה שלא לדבר שם על ענייני עבודה הופכים אותה למקום המאפשר, ולו לרגע קט, לזנוח לרגע את טרדות העבודה ולנוח. בעבר, עיקר זמן המנוחה היה מוקדש להכנת הקפה. צריך לחמם את המים בקומקום, לשים את הכמות הנדרשת של הקפה בכוס ולמזוג לתוכה את המים בתום ההרתחה. לכאורה מדובר בפעולות פשוטות. למעשה, הפעולות הללו גוזלות את כל זמן המנוחה. אם יותר מעובד אחד נמצא במקום, נוצר סוג של פקק תנועה. הכנת הקפה אורכת מספר שניות בלבד ומאפשרת לכל עובד למצות את המיטב גם מהפסקת קפה קצרה. מכונת קפה למשרד Dr. Coffee F11

היתרונות של מכונת קפה איכותית

מהאמור לעיל ברור שמכונת קפה איכותית חוסכת זמן ותורמת לשמירה על הניקיון. ואם כבר מכונת קפה – אין כמו מכונת קפה Dr Coffee F11. מדובר במכונה האולטימטיבית, המאפשרת לכל עובד לקבל בדיוק את הקפה שהוא אוהב. מעבר לעיצוב הנפלא שלה ולגודל המאפשר להציב אותה במשרדים ובחדרי ישיבות כאחד, מאפשרת מכונת הקפה לבחור מבין מגוון רחב של סוגי קפה. מה שיפה במכונה הזאת הוא האפשרות להתאים את הקפה באופן אישי לכל עובד ולקרוא לסוג הקפה בשם העובד עצמו. המכונה הינה דיגיטלית, קלה לשימוש, קלה לתפעול וגם לניקוי ותחזוקה. מעוניינים לדעת עוד? רוצים לשדרג את איכות הקפה במשרד? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם.

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום