מכונות קפה מקצועית לעסק - כך מזהים אותה

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL
מה מאפיין מכונת קפה מקצועית לעומת מכונה רגילה? למה כדאי לבעלי עסקים להשתמש במכונה אוטומטית? מה המסלול המשתלם של השכרת מכונות קפה למשרדים ועסקים? מכונת קפה מקצועית נמדדת באיכות המשקה ובמהירות ההפעלה שלה. מכונה איכותית תצליח להתמודד למשל עם סוגים שונים של תערובות פולי קפה ממדינות שונות, אך היא תתבסס על הפעלה משוכללת בטכנולוגיית One Touch. כמו כן, מכונות קפה מקצועיות/אוטומטיות/One Touch משפיעות על האווירה במשרדים ובעסקים ולכן אין מקום לפשרות עבורן.

גם לך מגיעות מכונות קפה מקצועיות לעסק

אם תמיד חלמת על מכונת קפה מקצועית/ אוטומטית/One Touch לעסק אבל לא ידעת למי לפנות, המומחים של COFFEEOL מחכים לך עם הצעה משתלמת במיוחד.

סיבות לבחור במכונות קפה משוכללות לעסקים

בעלי עסקים ומשרדים בכל רחבי העולם צריכים לבחור מכונת קפה לעסק משוכללת ומקצועית/ אוטומטית/One Touch. ראשית, בגלל שהעובדים מבלים את רוב יומם במשרד, מכונת הקפה היא לעיתים קרובות מה שמסמל עבורם הפסקה ומנוחה. במקביל, בעלי המשרדים עצמם יכולים להתגאות במכונת הקפה כאשר הם מארחים לקוחות או שותפים פוטנציאליים. כמו כן, יש כאלה שמנצלים את העיצוב המרשים של המכונות האוטומטיותעל מנת להשאיר רושם חיובי.

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

מכונת קפה מקצועית/ אוטומטית/One Touch לעסק במודל של השכרה/השאלה

מודל השכרה/השאלה מאפשר לבעלי עסקים ומשרדים לשלם רק על הקפה ולא לשלם על המכונה. במסגרת התשלום על הקפה, המודל כולל תחזוקה ותיקונים וכמובן אפשרות לבחור בין תערובות שונות של פולי קפה מכל רחבי העולם. בטווח הקצר, המודל מוכר לצרכי מס ומשתלם גם עבור בעלי עסקים קטנים וגם לחברות גדולות. בטווח הארוך, זהו מסלול אטרקטיבי שהופך את הקפה לזמין בשביל כל העובדים והלקוחות.

איך הכי משתלם לך לקבל מכונת קפה איכותית בעסק?

ייעוץ חינם עם המומחים של COFFEEOL יאפשר לך לתאם בהקדם מסלול של השכרת/השאלת מכונות קפה מקצועיות אוטומטיות/One Touch. מיד לאחר מכן, תוכל לבחור את תערובות פולי הקפה הטובות ביותר וכן נאפשר לך לבחור בין שלל המכונות. רוצה לנסות אותנו? רק נותר לך להשאיר פרטים באתר ולהצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים.

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום